Pronájem obchodního prostoru, Olomouc - Hodolany, 29 m2
Hodolany
/za měsíc
vč. energií a služeb
Parametry nemovitosti
Adresa | Hodolany |
---|---|
ID | 19138 |
Stavba | Smíšená |
Stav objektu | Velmi dobrý |
Plocha užitná | 29 m2 |
Vybaveno | Ano |
Typ objektu | Patrový |
Plocha nemovitosti | 29 m2 |
Třída energetické náročnosti | G - Mimořádně nehospodárná |
Plyn | Plynovod |
Odpad | Veřejná kanalizace |
Bezbarierový přístup | |
Převod do OV |
Popis
Soukromá kancelář pro 5-6 osob v coworkingovém centru.
Vy máte cíl. My máme start. Chcete to spojit?
Spojujeme. Lidi i sféry. Umění a práci. Soustředění a hned potom relax. Na kafe do kuchyňky. O patro výš na oběd a večer do kina nebo na vernisáž.
Naše plně vybavené kanceláře v coworkingovém centru nabízejí stabilitu pracovního místa bez starostí o náklady na vybavení. S profesionálním servisem a různými prostředími pro schůzky, včetně konferenčních místností a relaxační zóny, jsme ideálním řešením pro efektivní práci a setkání s klienty.
Coworking není jen o pracovním stolu a židli, ale o vytváření produktivního prostředí pro různé profese. Sdílené prostory spojují lidi z různých oborů, podporují interakci a umožňují nové kontakty. Zaměstnavatelé mohou využít coworking pro flexibilní pracovní dobu a reprezentativní adresu. Coworking proměňuje práci v inspirativní společenský zážitek.
Coworkingová centra dnes slouží mnohem širšímu účelu než jen práce u počítače. Zaměstnavatelé je využívají pro schůzky a týmová setkání. Coworking nabízí různorodě navržené místnosti, které vyhovují různým účelům. Prostředí odráží firemní image a zvýrazňuje významná jednání, která přispívají k budování vztahů.
Pracujeme? Jasně že jo. Spolu i každý na svém.
AQUARIUM kancelář pro 5-6 osob
rozšířená výbava
vlastní tiskárna
přístup 24/7
Uzavřená kancelář poskytuje dokonalé soukromí vám, případně i vašim kolegům. Přizpůsobíme ji vašim potřebám tak, abyste se v ní cítili jako ve vlastní.
Kancelář o výměře 21 metrů čtverečních se pronajímá plně zařízená, s veškerým potřebným vybavením pro 5-6 osob. V kanceláři najdete vše potřebné pro pohodlnou a příjemnou práci: vlastní tiskárnu, psací stoly, drobné kancelářské potřeby, sedací soupravu a stoleček. Velkou výhodou je přístup k budově 24/7 a recepční služby. K dispozici jsou i telefonní budky pro soukromé telefonáty, samoobslužná kuchyňka a dvě jednací místnosti (meeting room s kapacitou 10 osob a conference room s kapacitou 50 osob). Členství v coworkingu přináší spoustu výhod: výhodné ceny na pronájem meeting room (3 hodiny každý měsíc zdarma, další hodiny za sníženou cenu 500 Kč) a conference room, slevy na celý sortiment kavárny, možnost zúčastnit se zajímavých workshopů a přednášek nebo navázat nové pracovní kontakty s dalšími členy.
V případě zájmu nebo jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přihlášení k odběru
Nenechte si ujít nejnovější nabídky pronájmu obchodních prostor v Olomouci.